2 Ekim 2011 Pazar

Dı Dı Dı Dııııııııı

Lady's en Centılmını...Ar Yu Redi?
 Ne demiştik canlar son yazımızda:Bizi nası yönlendiriyolar demiştik hemi?
İşte gençlik dananın kuyruğunun bağlanıp götüne girdiği yer burası oluyo:Nası yönetiyo lan beni elin gavuru?????
     

     Öncelikle sözlerime amerikanın eski dış işleri bakanı  Henry Kissinger ın şu sözleriyle başlamak istiyorum,ehe ehe:Dünyayı kendi felsefemize yöneltmek için biraz daha zamana ihtiyacımız var.

    Çok basit ve klişe bi örnekten gidicem gençler.Önceden televizyonda anne-babalarımız bi öpüşme sahnesi geldiği zaman naparlardı?Kanal değiştirmeyi bırak,direk televizyonu kapatırlardı lan.Peki şimdi:Kanal olduğu yerde duruyo.
  Peki bize noluyo??   Bize ne mi oluyo?Olum biz değişiyoruz.Evimizdeki televizyonla,elimizdeki gazeteyle,doktor kapılarının önündeki dergilerle,sokaktaki reklamlarla,dinlediğimiz müziklerle kısacası herşeyle değiştiriyolar bizi.Mahalladeki çocukları bile değiştiriyolar.Var mı o eskideki gibi mahalle maçları yapan,hıdırellezde ateşin üstünden atlayan,sokakta bi köşeye geçip orda ateşin üstünde patlıcan közleyen çocuklara rastlıyomusunuz?Akşamları bahçelerindeki çardaklarda komşularıyla buluşup çay içen,evindeki televizyonu kapatıp iki kelam laf eden insanlara rastlıyomusunuz?Valla ben çok az rastlıyorum gençlik,siz çok rastlıyosanız ne mutlu size.Etrafınız çok güzel insanlarla dolu.Ama ne yazık ki benim etrafımdakiler değil.
  Peki nolduda bu hale geldik lan biz.Nası bu kadar içine kapanık olduk.Otobüste 40 dakka yanyana gittiğimiz adam yanımızda hapşuuuuuuuuuuuuu deyince neden kafamızı çevirir olduk olum biz.Yanımıza yaklaşan birine acaba hırlı mıdır hırsız mıdır diye neden hep sorar olduk?Nedeni çok basit gençlik:                  


İlluminati.......
   

     
Dı Dı Dı Dıııııııı....
Hasssssssiktir deme önce.Dinle bi gavat.Bu örgütü duymuşunuzduraz çok.Belki baya bilgiyede vakıfsınızdır bilemiyorum.Ama şu gerçekki,eğer benim gözümle bakarsanız her yerde görüceksiniz bunu.Size bütün samimiyetimle söylüyorum.Peki ne bu.Taaa tapınak şovalyelerine dayanan bi grup olduğu söyleniyo.Ama valla beni oraları hiiiiiiiç mi hiç alakadar etmiyo çünkü bence önemli olan bu piçozlar napıyo,amaçları ne,başarılılar mı,geçmişte napmışlar.Benim için önemli olan bu.O yüzden çok fazla tarihinide bilmem,soyunu sopunuda.
 Gençler hani bi söz vardır:new world order.yeni dünya düzeni.işte bu gavatingenler bu yeni dünya düzeninin kurucuları canlar.bunlar herkesi kendi görüşlerinden adamlar yapmaya ve yapacakları şeylere önceden toplumları hazırlayarak gelecek tepkileri minimum düzeyde tutmaya çalışıyolar.Napıyolar mı:Televizyonda sürekli terör diyolar,sürekli cnayet diyolar,sürekli kaos diyolar,entrika diyolar,insan kaçakçılığı,pkk,organ mafyası diyerek toplumu sindirmeye çalışıyolar.E tabi bunları yerden aldıkları sopalarla yapmıyolar;televizyonlarla,kitaplarlaidergilerle hatta ve hatta bizim çok sevgili sanatçılarımızla yapıyolar .
        .He yalnız şunuda söyliyim.Ben buna illuminati dedimya,biri çıkar :hasiktir pezevenk senin anlattığın masonlar,siyonistler der.Bende aynı volume yüksekliğiyle sana hasiktir canım diyerek şunu söylüyorum.illuminatiymiş,masonmuş,oymuş,buymuş hepsi aynı bokun lacivertleridir.Hepsi aynı amaca hizmet eden tepedeki kuruluşun farklı dallarıdır.İsmin pek bi önemi yok.İsmi 'zilli manita' da olabilirdi.Değişen bişe yok.Gençler bu gruba hizmet eden oooooooldukça fazla isim var.Müzik dünyasından sinemaya,medya patronlarından,gazetecilere kadar epey fazla bi yelpazeye sahip(gerçi saydığım dallar çok geniş bi yelpaze olmadı ama anla işte her bi bokta var bunlar anasını satıyim).
    Gençler ne zamandır topladğım bu bilgileri ve günlük yaşantımda da çok fazla tanık olduğum detayları sizlerle paylaşıcam.Bu yazıda ısındırayım dedim.Isınız 36 derece olduysa ne mutlu bana.Bi dahaki yazımda konuya tamamen giriş yapıcam inşallah.Benden ayrılmayın.Size illuminatinin 2. adamını açıklayacam ehehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapma itaat et ulan.gavat seni