17 Nisan 2012 Salı

Al sana beyin fırtınası.Al kırdın kırdın

Şimdi gençler.öncelikle söyliyeceğim şeyler tamamen kendi yorumum ve kendi hipotezlerimdir.Hiçbi şekilde kesin olduğunu iddia etmiyorum ve eleştirenede ana-bacı kaymam:)Şimdi bazı gözlemlediğim şeylerle ortaya bi fikir atıcam.Sizlerdende görüşlerinizi bekliyorum.

Hiç Avrupa neden bu kadar ilerledi diye düşündünüzmü?
tabikide hepiniz şimdi diyceniz e zamanında şöyle araştırmalar,böyle yatırımlar,şöyle bilmem neler yaptılar diyceksiniz biliyorum.Ya da işte bu manaya çıkan başka sözler söyliycekseniz.Hepsi tamam,hepsi kabulumdur.Ama ben daha temele inmek istiyorum
BUNLARI NEDEN BİZLER DEĞİLDE ONLAR YAPTI???ASIL SORU BU


Öncelikle şu bence kesin.Bakın sevgili gençler.National geographic,discovery gibi kanalları izlerken çok sık gözlemlediğim bişey var.Oda şu:

Adam gelmiş 50 yaşına.Bilmem neyin profesörü olmuş,bilim adamı olmuş.Adam hala 2-3 deneyde olayı kavrayamıyo.Abi ben izliyorum.1-2 deney falan yapılıyo,onlarla ilgili bilgiler veriyolar.Ben (sadece bende değil,arkadaşlarım falan,yani kısacası bizim toplum) sonucu söyleyebiliyorum.E bu böyle olduysa demekki şuda şöyledir diyebiliyoruz biz.Ama ordaki bilmem neyin profesörü olayı kavrayamıyo yada sonuç çıkartamıyo ve anlamak için bütün etkenleri değiştirip 5-6 tane deney daha yapıyo ve olayı öyle kavrıyo.

Eeee şimdi ne mi oldu diyceksiniz.Bekleyin gavatingenler,açıklıyoruz burda

Öncelikle burdan çıkan sonuç ne?
Bence bizim millet Avrupalılardan (hepsi değil ama genel olarak) daha zeki(burda e tabi mk. diyenleri duyar gibiyim:)).Ama zekadan dahada önemli olan bişey varki oda eldeki zekayı en iyi derecede kullanmak.Yani araştırmak,sorgulamak.Dolayısıyla onların burda araştırmacı ve sorgulamacı zekasının bizden daha üstün olduğunu kabul etmek lazım(burda ırka göre zeka ayrımı yaptığımı düşünmeyin,bundan nefret ederim.demek istediğimi iyi anlayın).
Şu ana kadar genelimiz hemfikiriz diye düşünüyorum(en azından benim düşüncem bu)ve buraya kadarki fikirlerden çıkan sonuç şu dimi:
AVRUPA ARAŞTIRMACI

Şimdi geldik asıl soruna :AVRUPA NEDEN ARAŞTIRMACI

Şimdi gençler .Ben müslümanım.Buna inanırım ve her düşüncesini desteklerim.Çünkü hepsinin akli bir mantığı vardır bana göre ve buna kesinlikle inanıyorum.
Şimdi ben müslümanım.Ama neden?Çünkü müslüman bi ülkede doğdum,annem babam çevrem müslüman.Avrupalı müslüman değil,çünkü annesi babası ve çevresi müslüman değil.Ben nasıl hristiyanlığı annemden babamdan yanlış bi din olarak öğrendiysem,onlarda müslümanlığı annelerinden babalarından yanlış bi din olarak öğrenmiş.Ve dolayısıyla ben hristiyanlığı nasıl detayıyla araştırmadıysam onlarda müslümanlığı detayıyla araştırmamış
Ama ben hristiyanlığı,museviliği ve başka dinleri araştırdım,hepsinin eşit bi şekilde masaya koydum ve terazide yine müslümanlık ağır bastı.Ve düşüncemden caymadım.Ama bütün insanlar aynı değil,herkes aynı şeyleri yapmaz.Ama şöyle bişey var.İşte işin koptuğu noktada burası:

Avrupalı(tabikide müslüman olanıda varda burda bahsettiğim avrupalı müslüman olmayanlar) öldü.Ahirette sorgulanıyo.Allah'a dediki:Ben çevremden böyle gördüm o yüzden bende hristiyanım.Adam Türkiye'de doğmuş,o müslüman.Benide Türkiyede yada müslüman ülkelerde doğdurtsaydında bende müslüman olsaydım''demez mi? E bu haksızlık değilmi.Bizim önümüze hazır gelmiş.Adamın araştırıp bulması gerekiyo.

Burda şununda çok önemli var;Allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermez.Yani ben dünyadaki bütün müslüman coğrafyada doğmamış insanların araştırıp bularak müslüman olabileceklerini.Hiç değilse bu kuvvetin onlarda mevcut olduğuna inanıyorum.Öbürkü türlü düşünsene.(haşa)Allah adamı cehenneme gitmesi için yaratmış olur.Ama tabiki böyle bişey yok.Herkesin imtihanı farklı ve herkesin o imtihanı yenebilecek gücü kendinde mevcut!
Şimdi deminki konuya gelirsek olayın bittiği 2.kısım burası:''ADAMIN ARAŞTIRIP BULMASI GEREKİYO''

İŞTE BEYİN FIRTINASI:BU ANLATTIKLARIMA DAYANARAK ALLAH AVRUPALILARA MÜSLÜMANLIĞI ARAŞTIRIP BULMASI İÇİN BEYİNLERİNİN ARAŞTIRMA BÖLGESİNİ DAHA GELİŞMİŞ YAPMIŞ OLABİLİR Mİ?ONLARDA BU ÖZELLİĞİ BİLİMDE KULLANARAK O YÜZDEN GELİŞMİŞ OLABİLİRLER Mİ?


NOT::DEDİKLERİMİN HİÇBİ İSPATI YOKTUR VE KIYAMETE KADARDA BİLİNMEYEN OLARAK KALACAKLARDIR.GÖRÜŞ TAMAMEN BANA AİTTİR.HİÇBİ HADİSLE,AYETLE İLİŞKİLENDİRMİYORUM.AMA BELKİ BUNLARI KARŞILAYAN Bİ AYET VARDIR.ONUDA BİLMİYORUM.SİZDEN İSTEĞİM;SADECE ARAMIZDA BEYİN FIRTINASI YAPMAK.TÜM OLAY BU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yapma itaat et ulan.gavat seni